  • Data: 2010-11-29 21:00:24
    Temat: Re: oszczędzanie wody w umywalce
    Od: BearBag <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i wreszcie - dowiadujemy się tego, co próbowałem wyłuszczyć i przewrotnie
    > ukazać, a co należało powiedzieć odrazu:
    > oszczędności są, "ale". Oszczędności są tylko przy użyciu strumienia do
    > spłukiwania, nie przy zapotrzebowaniu na objętość wody!

    Oczywiście, nikt nie twierdzi inaczej.

    > Do tego wypada przyznać, że taki pelator jest obecnie na _KAŻDYM_ kranie
    > przeznaczoym dużykuw domumieszkaniu, na _każdej_ wylewce (już w tym wątku to
    > napisano) - wystarczy wejść do Praktikera lub Castoramy. Więc skoro to juz
    > jest na wylewce to po co zakładać?

    nawet ludzie ktorzy tym handlują piszą o tym na aukcjach, tyle że te
    perlatory ponoć są lepsze i ograniczają pobór wody nawet dwukrotnie,
    trzykrotnie bardziej niż zwykle sitkowe ktore przy okazji mają metalową
    siatkę i po kilku tygodniach w twardej wodzie są zatkane od kamienia.
    Czy są bardziej oszczędne i odporne na kamień dam znać za pare miesięcy jak
    potestuje takie "cudo"

    > Przeciez nie zakręcją kranu _z_prelatorem_, więc? Zamiana prelatora na
    > prelator? Dobre, to dopiero oszczędność.

    Troche juz przesadzasz z tą ironią, auto też można zmienić na bardziej
    oszczędne, to auto i to auto a jednak sie czasem opłaca dopłacić.

    > Nie do mycia w kuchni? No kolejne odkrycie.

    W erze gdzie wieszkosc ludzi ma już zmywarki w zlewozmywaku myje sie tylko
    wieksze garczki i patelnie.
    Mnie mocno ograniczający perlator w kuchni raczej by denerwował, bo chce
    napełnić garczek czy tez czajnik jak najszybciej a nie czekać. Cześciej
    nalewam w kuchni wodę niż myje tam ręce... dlatego do kuchni wystarczy mi
    standardowy kupiony razem z baterią.

    Pozdrawia BearBag...