    From: "marko1a" <m...@l...de>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: [ot] - ile placicie za prad na 1 os. ?
    Date: Fri, 12 Nov 2010 14:33:03 +0100

    Użytkownik "krzysiek" <a...@m...net> napisał w wiadomości
    news:ibjdsj$kn3$1@news.dialog.net.pl...

    > 27,5 zł. na osobę miesięcznie.
    > 3 osoby, komputer tylko notebook, stary tv kineskopowy, kuchenka i
    > piekarnik gazowy.

    Miesiąc w miesiąc czy tez masz jeden miesiąc w roku wyrównawczy w którym
    ewentualnie niedoplata lub nadpłata.
    U mnie jest to ostatnio 206zł na miesiąc przez nadchodzące 5 miesięcy a w
    miesiący wyrównawczym zapłaciłem 25zł.
    Mam więc175zł/ miesiąc a przy 4 osobach jest to 43,95zł czyli sporo więcej
    niż piszecie. Z tym że ja mam płytę indukcyjną mimo że gaz do kuchni
    doprowadzony. Gdybym miał kuchenkę na gaz zapewne prądu by było mniej ale za
    to za gaz płaciłbym więcej zwłaszcza że wszedłbym w wyzszą taryfę W3 w
    której koszty stałe są już porazające bo ponad 60zł/miesiąc. Teraz płacę w
    W2 koszty coś około 22zł.

    Marek