  • 1. Data: 2010-11-12 13:03:39
    Temat: Re: [ot] - ile placicie za prad na 1 os. ?
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    W dniu 2010-11-11 03:31, Bucz pisze:
    > pytanie do tych ktorzy nie grzeja pradem CO i CWU ?
    > mi wyszlo na osobe 27,7zl / miesiac
    > wydaje sie wzglednie duzo - taryfa G11
    >
    > duzy dom - 22 osoby , duzo komputerow i malo kto oszczedza
    >
    > dla dociekliwych dodam ze 64% zuzycia wychodzi na taryfe dzinna a 36% na
    > nocna... z moich karkolomnych obliczen wynika ze minimalna oszczednosc
    > bedzie po zmianie na taryfe G12

    27,5 zł. na osobę miesięcznie.
    3 osoby, komputer tylko notebook, stary tv kineskopowy, kuchenka i
    piekarnik gazowy.

    --
    Krzysiek

  • 2. Data: 2010-11-12 13:33:03
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "krzysiek" <a...@m...net> napisał w wiadomości

    > 27,5 zł. na osobę miesięcznie.
    > 3 osoby, komputer tylko notebook, stary tv kineskopowy, kuchenka i
    > piekarnik gazowy.

    Miesiąc w miesiąc czy tez masz jeden miesiąc w roku wyrównawczy w którym
    ewentualnie niedoplata lub nadpłata.
    U mnie jest to ostatnio 206zł na miesiąc przez nadchodzące 5 miesięcy a w
    miesiący wyrównawczym zapłaciłem 25zł.
    Mam więc175zł/ miesiąc a przy 4 osobach jest to 43,95zł czyli sporo więcej
    niż piszecie. Z tym że ja mam płytę indukcyjną mimo że gaz do kuchni
    doprowadzony. Gdybym miał kuchenkę na gaz zapewne prądu by było mniej ale za
    to za gaz płaciłbym więcej zwłaszcza że wszedłbym w wyzszą taryfę W3 w
    której koszty stałe są już porazające bo ponad 60zł/miesiąc. Teraz płacę w
    W2 koszty coś około 22zł.

    Marek

  • 3. Data: 2010-11-12 13:44:40
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    W dniu 2010-11-12 14:33, marko1a pisze:

    > Miesiąc w miesiąc czy tez masz jeden miesiąc w roku wyrównawczy w którym
    > ewentualnie niedoplata lub nadpłata.

    miesiąc w miesiąc, dopiero pierwszy rok płacę w systemie prognozowanym.
    Jak wcześniej płaciłem, wychodziło te 150-160 zł. co dwa miesiące.
    Przy prognozowanym raczej się nic nie zmieni.

> [...]
    > mniej ale za to za gaz płaciłbym więcej zwłaszcza że wszedłbym w wyzszą
    > taryfę W3 w której koszty stałe są już porazające bo ponad 60zł/miesiąc.

    z za gaz płacę 105 zł. co dwa miesiące (gotowanie, ciepła woda).

    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2010-11-13 15:16:00
    Od: "Maciej S." <m...@c...pl>

    > 27,5 zł. na osobę miesięcznie.
    > 3 osoby, komputer tylko notebook, stary tv kineskopowy, kuchenka i
    > piekarnik gazowy.

    ...i do tego siedzę przy świeczkach bo jestem romantykiem, nie gotuję bo
    lubię zjeść na mieście, nie używam ładowarek bo kręcę dynamem bo jestem za
    zieloną energią.

    MS

  • 5. Data: 2010-11-15 07:22:52
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    W dniu 2010-11-13 16:16, Maciej S. pisze:

    > ...i do tego siedzę przy świeczkach bo jestem romantykiem, nie gotuję bo
    > lubię zjeść na mieście, nie używam ładowarek bo kręcę dynamem bo jestem
    > za zieloną energią.

    daj sobie spokój z tą ironią, nie oszczędzam jakoś wyjątkowo energii,
    wracamy z żoną do domu po godz. 18, telewizję oglądamy sporadycznie...

    --
    Krzysiek

  • 6. Data: 2010-11-15 20:06:07
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 12-11-2010 o 14:03:39 krzysiek <a...@m...net> napisał(a):

    > 27,5 zł. na osobę miesięcznie.
    > 3 osoby, komputer tylko notebook, stary tv kineskopowy, kuchenka i
    > piekarnik gazowy.

    50zł, cztery osoby.

    --
    Pozdr