    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: p?yta fundamentowa a odkurzacz centralny
    Date: Wed, 8 May 2013 14:53:55 +0200
    <kmdfl5$dhn$1@node1.news.atman.pl>
    <518a47d1$0$1262$65785112@news.neostrada.pl>

    Użytkownik "Piotrek" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Pudło. Ale napieraj dalej ;-)

    Po co? Czy ja sprzedaję odkurzacze? Ok Ty swojego nie czyścisz - Twoja
    sprawa - nic mi do tego.

    > Hint: gniazdka mają gumowe uszczelki tak więc nawet jakby coś tam miałoby
    > być nie hallo to i tak raczej się by nie przebiło przez taką uszczelkę.

    > Hint2: u nas odkurzacz służy do odkurzania a nie do znikania odpadków
    > kuchennych, etc. A ze względu na zastosowane kosmiczne technologie
    > materiałowe ;-) to nawet niespecjalnie w rurach chce jakiś brud osadzać.

    Jest coś takiego jak tzw. "automatyczna szufelka" - swoją drogą bardzo
    wygodne rozwiązanie. Z ciekawości masz drugi odkurzacz by sprzątać po
    imprezie w salonie, czy najpierw pracowicie zbierasz pokruszone chipsy i
    paluszki a dopiero później odpalasz CO?

    > OK. Ty masz odkurzacz tradycyjny, ja mam OC tak więc przyjmijmy że działa
    > tutaj zasada konsekwencji ;-) i każdy będzie zadowolony.

    ROTFL a cóż to nowy rodzaj religii? Ja Cię do niczego nie chcę przekonać,
    ani nic Tobie sprzedać. Z grupy korzysta wiele osób i ważne by przy
    porównywaniu różnych rozwiązań mieli całościowy ogląd sytuacji. To że Ty nie
    czyścisz swojej instalacji CO nie znaczy że tego nie trzeba robić.

    Pozdrawiam
    Ergie