  • Data: 2016-09-17 15:05:17
    Temat: Re: padł silnik w rolecie
    Od: KIKI <n...@e...il> szukaj wiadomości tego autora

    On 17.09.2016 14:14, t-1 wrote:

    > Podnoszenie awaryjne ręczne też jakby się zacinało, są momenty gdzie
    > trzeba kręcić z większą siłą a to by sugerowało przekładnię lub właśnie
    > zapchane połączenia listew.
    > No nic, wiem mniej więcej o co chodzi i popracuję kiedyś.

    Może być i przekładnia i sama brama.
    Kiedyś mi się zepsuła nowa wkrętarka SKIL czy SKILL jak jej tam, nówka z
    tych niby droższych na 230V, dwa biegi. Trochę na nia napierałem, to
    prawda, ale też mi się nie chciała później obracać i grzała się w
    okolicy przekładni. Dobrze, że nie minęło 14 dni to odesłałem.

    Może być jedno i drugie.

    Natomiast we wszystkich bramach garażowych i wjazdowych mam ich 4 w
    sumie, na wszystkich płytkach elektroniki spuchły kondensatory
    elektrolityczne. Były tak małe wartością, że chyba ktoś je celowo takie
    tam dał. Wymieniłem na znacznie większe.