  • Data: 2016-09-17 14:14:03
    Temat: Re: padł silnik w rolecie
    Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli bedziesz musial wymieniać - wymień na taki o większej mocy, bedzie
    > na zaś i przekładnia jest w takim solidniejsza.

    Dziękuję za odpowiedź.
    Rzeczywiście całość zgrzyta, piszczy trzeszczy ale najbardziej jakby
    roleta. Silnik jak stanie to brzęczy.
    Ciekawe, że źle działa gdy na wałku jest mało nawinięte.
    Zastanawiam się, czy czegoś nie nawchodziło między listwy.
    Tam jest chyba dosyć mało miejsca przy zaczepach.
    W początkowej fazie zwijania silnik musi mocniej zginać segmenty, może
    tu też jest problem.
    Z drugiej strony, dla mniejszej zwiniętej średnicy przy określonym
    momencie silnika występuje większa siła.
    Jednak zwisająca masa jest też większa. Muszę to przeliczyć.
    Nasmarowałem prowadnice ale efektu właściwie brak.
    Może przy drugiej bramie poprawiło, lepiej chodzi ale ta się jeszcze nie
    zacinała.
    Podnoszenie awaryjne ręczne też jakby się zacinało, są momenty gdzie
    trzeba kręcić z większą siłą a to by sugerowało przekładnię lub właśnie
    zapchane połączenia listew.
    No nic, wiem mniej więcej o co chodzi i popracuję kiedyś.