  • Data: 2021-12-02 19:40:09
    Temat: Re: panele w pionie, off-grid, akumulator
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nadal nie odpowiedziałeś, ile będziesz używał tej energii. Chodzi o
    > podanie mocy potrzebnej dla tych led. Najlepiej w watogodzinach.
    100 wat. tyle mają panele i mniej więcej tyle do nich diod podłącze.
    dzisiaj zmierzyłem pobór prądu - 76 wat bez przeróbek,
    koniec tematu w lokalizacji numer 1.

    pytanie numer dwa - mieszkanie które stoi przez cały dzień puste.
    > Nawet nie musisz o tym pisać czy jesteś czy Cię nie ma. Podaj MOC jaką
    > potrzebujesz używać przez 24h.
    jedna kilowatogodzina wystarczy z zapasem

    > Możesz użyć akumulatorów zasadowych. Wystarczą Ci do śmierci przy dobrej
    > konserwacji :D
    może właśnie tędy droga?
    allegro, cena 2.5 tyś i takie zdanie
    "duża trwałość - ponad 2000 cykli rozładowania"
    no nie wiem. może jakiś zbiornik na dach ogarnę i zbuduję elektrownie
    szczytowo pompową?

    ToMasz