  • Data: 2021-12-04 14:37:33
    Temat: Re: panele w pionie, off-grid, akumulator
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.12.2021 o 14:12, ToMasz pisze:
    > mam potrzebę uzyskania
    > 100w, w  "żarówkach" które świecą non stop, mają przez 8 godzin taki sam
    > pobór.

    Ja tego nie rozumiem jednak, żeby marnotrawić 100W prze 8 godzin na
    żarówki. Bezsens jakiś. Na co Ci tyle światła? Stadion masz w piwnicy
    czy hodowlę konopii? Takie sytuacje załatwia się inaczej na mikropanelu.

    OK, osobna instalacja ale oświetlenie skromne, najlepiej 12V max 20W
    łącznie. Spokojnie można kupić LED, który oświetli ci piwnicę czy
    korytarz i ma 1W mocy. 20 takich LED załatwia sprawę i panelem 100W
    jakoś zaoperujesz z akumulatorem 100Ah. Zimą będzie kiepsko ale latem da
    radę.

    Nim w ogóle nastała era paneli, jakieś 20 lat temu tak miałem oświetloną
    piwnicę w sensie, że świeciły sobie małe LED, żebym się o coś nie
    potknął. Dopalałem światłem z energetyki chwilowo, jeśli potrzebowałem.
    Jako akumulatorów używałem wtedy aku od...tabletów, bo miałem ich stosy
    za darmo. Panel miał małą moc ale że nie drenowałem tych akumulatorów to
    sobie te LED świeciły 24H :)

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>