  • Data: 2021-12-04 17:36:23
    Temat: Re: panele w pionie, off-grid, akumulator
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday, 4 December 2021 at 17:22:51 UTC+1, 4...@g...com wrote:
> [...]
    elektrowni. Dzisiaj są wyższe o 20% a nie dwa czy dwadzieścia razy. Dzisiaj w
    wiadomościach podali że pierwszy raz w historii badań nad reakcja termojądrowa do
    zastosowań energetycznych uzyskano więcej energii niż włożono. Ci co rządzą chcą
    rządzić dalej a nie wisieć na strunach od fortepianu.

    niech skleroza nie zasmieca wątków