  • Data: 2009-11-16 16:08:33
    Temat: Re: panele - wycinanie na łuku
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "slonko" <s...@s...las.com> napisał w wiadomości
    >
    > Podczepię się pod temat, bo mam podobne łuki na podłodze i problem z ich
    > wykonczeniem.
    > Nie wiem, jak ekipa to robiła, o nie patrzyłam im na ręce - więc tu nie
    > pomogę, ale mam pytanie: jak zamierzasz wykonczyć ten styk podłoga - ściana?
    > Zwykłe listwy przypodłogowe odpadają, bo nie da się ich wygiąć w łuk. I
    > dlatego my się zastanawiamy, a podłogi leżą odłogiem takie niewykonczone.

    1. ubrac sie cieplo.
    2. udac sie do marketu budowlanego.
    3. zaopatrzyc sie drogą kupna w listewke korkową i siakas farbka/lakier.
    4. przytachac wszystko do domu.
    5. wsadzic listewke w uprzednio przygotowana szpare, lub jesli szpary sie
    uprzednio nie naszykowało wrócic do markietu.
    6. nabyc klej montazowy.
    wrocic do domu i klejem montazowym przykleic listewke korkowa do sciany.
    7. uprzednio przed przyklejeniem sciane wyczyscic z farby, gipsu, czego tam az
    do tzw. stabilnego podłoża.
    8. po wyschnieciu kleju lub osadzeniu listewki w szparzeprzypodlogowej
    polakierowac/pomalowac listewke uprzednio nabytym pokryciem.

    *Przy kladzeniu wszelkiej masci parkietow, paneli, klepek, desek dobrze jest
    szparke przy scianie zostawiac.
    **listwy korkowe sa nawet dostepne w wersji takiej ze "nóżka" wchodzi w szpare a
    dalsza czesc jest szersza i ladnie wszystko maskuje.

    > (u nas właściwie są 2 problemy - jeden na styku ściana - podłoga, więc jakby
    > "wewnętrznie" a drugi podłoga - podłoga, tylko salon mamy 30 cm niżej niż
    > hall i też po łuku, więc to  wykończenie jest jakby "zewnętrznie" - cholera,
    > nie wiem, czy dobrze tłumaczę.)

    Tez korkiem. Zeszlifowac na rowno i zalakierowac ulubionym smierdzacym lakierem.
    Akryle odradzam :)

    --
    Lukasz Sczygiel