    From: "Icek" <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: panowie elektrycy - pomocy
    Date: Fri, 30 Apr 2010 14:37:53 +0200

    > czym można sprawdzić istnienie napięcia w kablu pod gresem, klejem i
    cienką
    > wylewką ( w sumie ok. 30 - 40 mm ). Próbowałem DMF 10 Zoom Bosch'a -

    generator z wykrywaczek. Dosc popularne urzadzenie w telekomunikacji. Tylko
    nie takie byle gowno za 30 zlotych bo moze nie dac rady.

    reflektometr dobra sprawa ale bardzo niespotykana, pojemnosciowe testery sa
    dosc popularne tylko trzeba dobrze wykalibrowac.

    Problem nie wydaje sie skomplikowany a rozwiazanie na moje oko dosc proste.

    Icek