  • Data: 2009-08-04 08:55:56
    Temat: Re: papa termozgrzewalna na izolacje pionowa piwnicy
    Od: Krzemo <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Sie, 12:43, "Tornad" <t...@v...pl> wrote:

    > Mlody, zanim zaczniesz mnie bardziej wyzywac przeczytaj dwa razy to co
    > napisalem i czego nie wycialem a jak jestes tepy to ze cztery razy moze cie
    > oswieci.

    O! Za to Ty jesteś "ostry" jak zwykle...
    :-))))))))))))

    > Widzisz stosuja bentonit "sodowy" czyli dodaja Na2CO3, pewnie z pol
    > procenta tej soli i to juz pisza ze stosuje bentonit sodowy, gawiedz bedzie
    > sie za glowe lapac i dziwowac, ze taki bentonit wynalezli...

    Widzisz "ostry" człowieku... ten wzór co podałeś to węglan wapnia...
    :-)
    No ale Ty zawsze wiesz lepiej...
    ;-)

    > Ty jestes taka "gawiedz" wiec oswiece cie piszac, ze bentobit to
    > zwykly il, tyle ze czysty, rodzaj gruntu, ktory wystepuje rowniez w Polsce.

    Bazalt, granit, wapień to też dla Ciebie rodzaj gruntu....?
    :-))))))
    Człowieku oświeć się sam!
    ;-)

> [...]
    > przypowierzchniowa warstwe gruntu, chetnie bentonit zalecilbym. Ale nigdy do
    > uszczelnienie muru fundamentowego. A to z prostego powodu, ze ten material
    > uszczelnia na mokro. Czyli mozna z niego wykonac izolacje przeciwwodna ale
    > nigdy nie przeciwwilgociowa. On aby cokolwiek uszczelnil musi byc mokry,
    > praktycznie nawodniony, wtedy woda wciagana osmotycznie pomiedzy czastki tego
    > gruntu majace ksztalt pieciokatnych zyletek, niejako rozsadaza go, on
    > powieksza swoja objetosc i w ten sposob uszczelnia. Taka jest fizyka jego
    No popatrz... a pampersy (które jeszcze pewnie nosisz) są mokre ale
    jednocześnie suche ..
    ;-)

    > Ten powstajacy zel tez uszczelnia ale aby
    > uszczelnil musi byc nawodniony. Powtarzam to abys sobie to zapamietal. A co
    > pisze firma? Ano ani slowem o tym co ja napisalem.

    No i słusznie, bo wcześniej napisali że bentonit zaszysty jest
    pomiedzy dwoma warstwami osłonowymi... czyli ściana nie ma z nim
    styku. Bo to czego nie wiesz nieuku to to że bentonit musi być
    ściśnięty żeby zadziałał (i wtedy też nie chłonie więcej wody)
    ;-)
    > Gdzies tam na koncu drobnym
    > druczkiem pisza, ze jak podloze jest porowate to wczesniej nalezy zastosowac
    > primer.
    Jak przy każdej izolacji typu "mata"
    ;-)

    >  Reasumujac pokrywajac sciane fundamentowa tym gownem sciana tez bedzie mokra.
    Oczywiście przeprowadziłeś badania naukowe które dowiodły że producent
    kłamie... a gdzie je opublikowałeś? Chętnie przeczytam ...
    ;-))))

    > Pracowalem u multimilionera,
    > wlasciciela szkoly, ktory mial trzy czy cztery klasy szkoly podstawowej.

    No to byliście na tym samym poziomie...

    >  Papa termozgrzewalna ... I tez jest rozciagliwa jak guma.
    I korzenie to przerywają .. mówimy przecież o papie dachowej.
    ;-)

    > Mylisz sie, pisalem bo ktos o to pytal wiec podalem jej sklad, strukture i
    > glowne wlasciwosci aby mozna bylo porownac i zastosowac innej firmy. Papa ta
    > jako material bitumiczny ma nieograniczona trwalosc, w koncu ta ropa z ktorej
    > to robia ma te swoje kilkadziesiat milionow lat. A co tez wazne ma wlasciwosci
    > izolacji termicznej.

    O! A gotować też potrafi?
    :-))))

    >  Odnosnie aprobaty budowlanej to masz ja napisana przeze mnie.

    No i to wszystko tłumaczy.... nie ma sensu dalej dyskutować.
    ;-)
    Po co instytuty... Tornad aprobatę techniczną wypisze...

    > I nie robie tego dla
    > biznesu, po prostu dziele sie swoimi spostrzezeniami i doswiadczeniem ku fale
    > czyzny.

    Ku fale czyzny obyfatelu Tornad!

    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.
    PS: Ale mnie dzisiaj rozbawiłeś... dzięki!
    ;-)