  • Data: 2022-07-17 11:33:50
    Temat: Re: pasożyty jebane
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Uedziela, 17 lipca 2022 o 11:23:04 UTC+2 4...@g...com napisał(a):
    mieszkania za 600-1000zl.
    > Jak potrafisz zinterpretować wykres
    > https://www.google.com/search?q=wyz+demograficzny+po
    lska&oq=&aqs=chrome.1.35i39i362l12j46i39i362j35i39i3
    62l2.-1j0j7&client=tablet-android-lenovo&sourceid=ch
    rome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=iehWs4ZaSQARAM

    > to będziesz wiedział kiedy się zacznie ,w zasadzie już się zaczęło, i kiedy
    skończy. A jak się skończy to w wymieranie wejdzie echo pierwszego wyżu. I będzie
    jeszcze gorzej albo lepiej. To jak będzie zależało będzie tylko od oczekiwań
    oceniającego.

    To mam jeszcze kilka spokojnych lat.
    A później najwyżej zakład pogrzebowy otworzę.
    Mieszkanie w dobrej lokalizacji przerobie na biuro obsługi, a nieruchomość na
    pobliskiej wiosce na zaplecze techniczne, magazyn trumien/innych akcesoriów, garaż
    dla aut itp
    Posiadanie własnych nieruchomości ma więc sens.
    > Co do drugiego pytania to sprawdziłem.
    I co wyszło?