  • Data: 2012-05-13 18:33:47
    Temat: Re: pekła rura = grzyb :-(
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    s_13 wrote:

    > właśnie zamierzam odciąć wilgotną część i wymienić, takoż wełnę,
    > nieduża robota, koszty niewielkie, to nie to samo, co mur, którego
    > fragmentarycznie od dołu nie wymienisz

    > dlatego podstawa, to wywalenie mokrych płyt, dokłądne osuszenie i
    > ozonowanie spod wylewki i dopiero rekonstrukcja

    > toż trąbią, że wężyki to najgorsze zło, czego sam doświadczyłem... no
    > i też posiadają mosiężne złączki na końcach...

    cóż wężyki są zagrożeniem i za wanną bym ich nie wsadził raczej.

    dałbym albo węże stalowe karbowane zaprasowywane albo złączki z miedzi
    miękkiej zaciskane. No i próba ciśnieniowa to podstawa. Ponadto nie może być
    żadnych nieszczelności, żadnego siąpienia czy roszenia. Dlatego sie robi
    próbę na 1MPa.