eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniepęknięcie scianki fundamentowej - napręzenia termiczneRe: pęknięcie scianki fundamentowej - napręzenia termiczne
  • Data: 2009-06-21 23:09:12
    Temat: Re: pęknięcie scianki fundamentowej - napręzenia termiczne
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kiki wrote:
    > Jest rozpacz jeśli chodzi o znajomość własnego zawodu. Hydraulików
    > też ciut strofowałem żeby lepiej czyścili rurki miedziane przed
    > lutowaniem. Ile przylutowali nieoczyszczonych od wewnątrz ? Zobaczymy
    > za kilka lat jak zacznie się lać woda pod posadzką :-)
    > Robili tak, że rurkę czyścił ale tulejki w trójniku czy złączce
    > kątowej już nie zawsze. Powiedziałem szefowi i go zaraz zjebał. Niby
    > drobiazg :-) Po co zerkałem w tamtą stronę :-)
    > Inni pracownicy czyścili jak automaty.

    ja bym sie nei zgodził robić instalacji miedzianej pod posadzki nawet jakby
    klient mi truł głowę.

    generalnie w ogóle nie lubię miedzi bo wymaga bardzo dużo uwagi a i tak
    potrafią się trafić zbuki bo jakimś czasie.

    taka uroda tego systemu, trzeba cholernie dobrze oczyszczać a i sporo trzeba
    uwagi przy samym lutowaniu, szczególnie w jakiś kątach, gdy trudno jest
    podgrzać równomiernie cała rurę.

    Jestem zwolennikiem systemu TECE lub Wavin. Choć z punktu idiotoodpornosci
    to TECE jest chyba najlepsze.

    no i koniecznie próba ciśnieniowa, to trzeba zrobić. Prawda jest taka że
    jako szef też czasem niemam już nerwów chodzić i pilnować oraz opierdalać.

    Powiem jedno trzeba bezwzględnie wymagać oznaczania rur kolorami pianek, bo
    chłopaki u mojego kolegi zrobili trzy zwały z pomyleniem zasileń z powrotami
    :) trzeba bylo do grzejników dawać zespoły krzyżowe :)