eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniepęknięcie scianki fundamentowej - napręzenia termiczneRe: pekniecie scianki fundamentowej - naprezenia termiczne
  • Data: 2009-06-21 23:01:40
    Temat: Re: pekniecie scianki fundamentowej - naprezenia termiczne
    Od: "kiki" <c...@v...ts> szukaj wiadomości tego autora

    news:h1md54$nhj$1@news.onet.pl...

    > a może tak zaprojektował konstruktor? Od konstruktorów też jesteś
    > mądrzejszy?

    Nie ale na ten temat rozmawiałem z konstruktorem kilka godzin kiedyś. Mimo
    jego wyliczeń zwiększyłem moje słupy do 3x12+5x14 a było po pręcie mniej. I
    dobrze zrobiłem, bo niedowibrowali mi ich o ile w ogóle wibrowali. Beton był
    z gruszki, a mnie przy tym nie było. Wystawały gdzieniegdzie prety.
    Dużo by mówić ale omawiałem z konstruktorem sposób odginania ich w wieńcu
    fundamentu, omawiałem gdzie mają byc i czemu co akurat taką odległość. Nawet
    mam kartki z tych rozmów, pokazywał mi jak się to liczy.
    Chwila nieuwagi i słupy źle zabetonowane.
    Całe godziny rozmów z konstruktorem poszły na marne.