    From: "qlphon" <q...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: piec
    Date: Mon, 23 Mar 2009 09:26:44 +0100
    <gpgcug$m38$1@opal.futuro.pl> <gpge75$lkr$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gpge7i$obf$1@opal.futuro.pl> <gpgepe$mpk$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <gpghbq$m4d$1@news.interia.pl> <gpgnt2$ls$2@news.wp.pl>
    <gph0dt$8uh$1@news.interia.pl> <gpjb3r$jc9$1@news.wp.pl>
    <gpnf4p$hna$1@news.interia.pl> <gpngrb$sh0$1@news.onet.pl>
    <gpolte$2n6$2@news.wp.pl> <gpp4rf$th9$1@news.onet.pl>
    <gprbqc$q4f$2@news.wp.pl> <gptbs5$1vcp$1@news2.ipartners.pl>
    <gptvft$hd9$1@news.wp.pl> <gpvhue$11m$1@news2.ipartners.pl>
    <gq0fqp$7hn$1@news.wp.pl>

    brzydal "gargamel" <s...@d...eu> ostatnim rzutem świadomości
    nabazgrolił:

    > człoweku o czym tyraz pitolsz? jakie tablice? nie słyszałeś pąpkch
    > obiegowych?

    przeczytaj cały wątek - jest szansa że zrozumiesz o czym dyskusja
    "pąpki obiegowe" kojarzą mi się z czymś zupełnie innym niż centralne
    ogrzewanie

    > gdy taką załączysz to temp. na wejściu i wyjściu nie różni się więcej niż
    > 1stopiń:O)

    no i mamy na tablicy pierwszą prawie prawidłową odpowiedź,
    "dziekuje dziecko. bardzo dobrze. trzy plus"

    > o mieszaczach też nie słyszałeś?

    o pewnie że słyszałem! przykładowo, jesteś jednym z NICH
    z całym szacunkiem....

    >albo przynajmniej o pąpce sterowanej temperaturą w pomieszczeniu?

    znowu "pąpki"...
    ale ogólnie, to jest super pomysł... powinieneś to opatentować
    a ja opatentuje jeszcze takie dinksy co same zmniejszają moc grzewczą
    jak sie ciepło robi w pomieszczeniu! ok?

    > każdy wie o co chodzi, tylko że to się nie opłaca, zwykła woda jest
    > bardziej konkurencyjna i tyle,
    > sprawdźiłeś może ile kosztuje 1m^3 parafiny?:O)

    dobra! jutre wyśle info dla tych zgłupiałych kapitalistów
    bazujących na pseudo odkryciach chorych naukowców i
    wyłuszcze im jasno, że "nam" sie to nie podoba bo to się NIE OPŁACA !!!
    zgoda?!