  • Data: 2012-05-24 20:20:27
    Temat: Re: piec gazowy i normy
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Plumpi" napisał:
    > Dla takich jak ty są czytelnie
    > http://www.pkn.pl/pytanie/czy-kupienie-pn-jedyny-spo
    sob-aby-sie-z-nia-zapoznac ,

    Ta, myślisz że ktoś będzie jechał do warszawy żeby sobie poczytać?
    Ile jesteś w stanie poczytać w czasie otwarcia czytelni?

    > Nawet jeżeli chcesz uzyskać informację o wymaganych normach
    > ak jak autor tego wątku), także trzeba zapłacić
    > http://www.pkn.pl/sites/default/files/Cennik_uslug_P
    KN_0.pdf

    ha ha ha ale jaja, to by tłumaczyło tą ciszę jak makiem zasiał w pewnej
    siedzibie egzaminacyjnej gdy się spytałem: znajomość jakich norm jest
    wymagana na danym egzaminie:)