  • Data: 2013-04-03 13:53:32
    Temat: Re: piec kaflowy - jak zrobic i za ile ?
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek wrote:

    > Na wsi, do ogrzewania domu?

    Owszem, obecnie głównie tam je widuję. Ale wyłącznie
    użytkowane już istniejące, nikt znany mi o stawianiu
    nowego nie myśli.

    > Jak sie ma czas na obsluge, to piec kaflowy/piecokominek
    > jest bardzo dobrym rozwiazaniem.

    Jak to ujął mój hydraulik, odpowiadając na uwagę, że zostało
    już tylko położenie fug -- sama przyjemność: "znam większe
    przyjemności". Miałem w dzieciństwie "i żadne głosy nas nie
    przekonają..." :-)

    > a inwestycja w porownaniu do kotla CO jest niewielka.

    Podobnie jak budowa i uzytkowanie wykusza latrynowego
    w porównaniu do podwieszonego kibelka. I też będzie z epoki. :-)

    A inicjator wątku już ma kotłownię.

    Pozdrawiam, Piotr