    From: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: piec lazienkowy - zamknieta komora spalania
    Date: Mon, 18 Jan 2010 18:33:16 +0100

    Uzytkownik "Laphroaig" <m...@v...pl> napisal w wiadomosci
    news:hj23l9$brf$1@news.onet.pl...

    > Juz sie z grubsza wyjasnilo. Rozmawialem z fachmanem, ktory ma zlecenie od
    > wspolnoty na uporzadkowanie kominow. Okazalo sie, ze komin, do ktorego
    > jest w tej chwili podlaczony piec do ogrzewania cieplej wody bedzie mial
    > zalozony rekaw kwasoodporny. A ze wzgledu na przesuniecia segmentow
    > kominowych nie ma szans na zalozenie rur wspolosiowych (czy jak je tam
    > zwal). Ale okazalo sie, ze z w/w kanalem sasiaduje drugi kanal, do ktorego
    > jest podlaczony piec co (stary typ, takie cos co stoi na podlodze) i on
    > juz ma rekaw kwasoodporny zalozony pare lat temu.
> [...]

    Nie ma sensu pakowac sie w dwa kominy, a przewód doprowadzajace powietrze
    tez nie jest dobrze pakowac w komin i ciagnac jego swiatlem. Jezeli komin
    bedzie brudny mozesz caly syf, w tym sadze zaciagnac do kotla. To znowu moze
    oznaczac problemy z gwarancja. Lepiej wyjsc przez sciane. do podlaczenia
    przewodów trzeba kupic odpowiedni adapter do kotla - rozdzielny lub
    koncentryczny. Obydwa sa tak samo drogie i obydwa typy trzeba zamawiac i
    czekac kilka dni (kociol kupujesz od reki ;)) )

    Wykonujemy wszystkie wewnetrzne instalacje budowlane: prad, gaz, CO,
    wod-kan, alarmy, monitoring. Do tego wspólpracuje z dwoma bardzo dobrymi
    budowlancami (ekipami) od wykonczeniówki. Razem robimy rzeczy ekskluzywne i
    budzetowe. Jezeli chcialbys sie spotkac moge conieco poopowiadac i pokazac
    efekty. W razie czego - numer masz we wczesniejszym poscie.
    --
    Jackare