  • Data: 2018-01-06 15:51:15
    Temat: Re: piec na ekogroszek - jaki wybrac
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 6 Jan 2018 14:59:18 +0100, Pete

    > Że się wtrącę. Jak PC ma się sprawdzić, jak tam pownie 500l wody jest i
    > kalafiory trzeba do 70C rozgrzewać. Toż mu COP ~1 wyjdzie :P

    Skoro dom stary, ale docieplony, to kalafiory pewnie znacznie
    przewymiarowane są. Do utrzymania temperatury w domu wystarczy pewnie te
    40-50, tak jak to jest i u mnie (i to często jeszcze ze znacznie
    poskręcanymi kaloryferami).

    Z tym że tu nie ma co gdybać, a trzeba zwyczajnie policzyć. Koleś dostał
    taką radę, ale to widać standardowo olał -- bo oczywiście mądrzejszy jest,
    jak większość w naszym ciemnogórdku. Teraz będzie dusić kocioł żeby domu
    nie ugotować, a w wyniku tego będzie sobie sypać pyłami, benzo(a)pirenami i
    innymi syfami tuż nad głową...

    --
    Pozdor
    Myjk