  • Data: 2018-01-06 21:29:49
    Temat: Re: piec na ekogroszek - jaki wybrac
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 6 stycznia 2018 20:30:18 UTC+1 użytkownik l...@g...com napisał:

    > Po termomodernizacji, ostatnie 5 lat, na stałe ustawione 35 stopni na wyjściu z
    kotła. Grzejniki żeliwne, ledwo, ledwo ciepłe.

    No widzisz - i to już pozwala ze 100% pewnością powiedzieć, że każda pompa
    ciepła na tym pójdzie i to z całkiem niezłym COPem. Ja bym oczywiście
    polecał gruntową, bo dobra powietrzna będzie zawsze droższa ;) Ale w starym
    domu jest "problem" z ogródkiem. Taki, że jest i rycie go zwykle nie
    wchodzi w rachubę, a cena odwiertów jest mocno lokalna ale zwykle jest to
    kilka razy wyższa kasa niż poziomy kolektor :(
    pozdr.

    --
    Adam Sz.