  • Data: 2018-01-08 23:53:27
    Temat: Re: piec na ekogroszek - jaki wybrac
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.01.2018 o 23:14, Adam Sz. pisze:
    > Nie musisz robic odwiertow. Moja gruntowa z poziomym wyszla w calosci 22-23k
    > pln:) Dobra powietrzna to 25-30k.
    > pozdr.

    A zdefiniuj "dobra powietrzna". Poniżej 18k (brutto) są pompy z COP >4
    dla A7W35. Myślałem że takie nie są złe, ale może jeszcze na jakiś
    parametr trzeba patrzeć.

    > Odwierty to +5-10k pln.

    Nie znam się na gruntowych, ale dwa odwierciki po 50m albo jeden 100m to
    już są wystarczające na dom 150m2?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz