  • Data: 2010-05-04 18:17:06
    Temat: Re: piec na pelety w ciepłe dni
    Od: Marek <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Kwi, 20:09, "remix8" <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Jestem użytkownikiem pieca Ulrich Kombopelletich KP 24. Po początkowych
    > problemach z rozruchem piec pięknie pracował całą zimę.Okazał się być
    > oszczędnym i bezproblemowym.Ponieważ powierzchnia którą ogrzewał była nawet
    > nieco ponad jego możliwości mocy pracował "intensywnie" i mimo ciężkiej zimy
    > dał radę. Problemy zaczęły się razem z ociepleniem- sterownik pokojowy
    > wyłącza piec na długie godziny , temperatura wody znacznie poniżej 40 stopni
    > i po podjęciu znowu pracy wewnątrz pieca  zaczyna mocno wyraszać- ściany
> [...]

    Nie jestem fachowcem, ale wiem, ze smola pojawia sie przy nizszych
    temperaturach.
    Byc moze automatyke nalezaloby tak ustawic, zeby temperatura spalania
    bylaby zawsze wyska, a przed okresem przerwy, kociol bylby
    wentylowany ???
    Mam to w kominku: jak pale intensywnie - szyba jest czysta - jak
    zamykam doplyw powietrza - szyba staje sie czarna.
    Potem czyszcze komin: kilogramy nagaru...czarne, tluste, smierdzace...