  • Data: 2021-07-27 09:39:26
    Temat: Re: pięknie zaoraliście grupę...
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    2021-07-26 o 21:00 GMT, Budzik napisał:
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...
    > > opiszę jak dmucha swoje kozy
    >
    > Niby tylko ogonek a wiele zmienia ;-D

    Ogon to zaiste jedna z oczywistych cech, pozwalająca odróżnić owcę od
    kozy. Nie wiem, o co chodzi z dmuchaniem, gdyż to zwrot mi nieznany,
    nie sądzę jednak by emeryt trzymał w swojej wynajmowanej kawalerce
    kozy. Te preferują raczej otwarte przestrzenie i nie znoszą zaduchu.
    Mogę tylko zgadywać, że użyte sformułowanie jest jakimś lokalnym
    idiomatem, ale ja już dawno zaprzestałem prób rozumienia tego pana. Nie
    da się. Tu potrzeba specjalisty.

    Mateusz