  • Data: 2021-07-26 09:45:16
    Temat: Re: pięknie zaoraliście grupę...
    Od: collie <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W poniedziałek, 26.07.2021 o 09:01, Mateusz Viste napisał:

    > Rad jestem z tak pochlebnej opinii

    Jeszcze chwila, a ten wypierdek mamuta napisze pochlebną opinię
    o twoich wełnianych panienkach w szopie, jak u górala na hali ("ach,
    gdybyś ty jeszcze gotować umiała!") i dopiero rad będziesz fest, gdy
    ci przykadzi, jaki z ciebie gieroj przy mordowaniu matki małych lisków,
    złapanej w sidła. Gnoju jeden.