    From: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: piła łańcuchowa elektryczna
    Date: Mon, 12 Jan 2009 19:14:00 +0100

    > Miałem przyjemnosć pracować ich szpadlem i bynajmniej orgzmu nie przezywałem
    > w czasie pracy ;-)

    Daj znac jak znajdziesz szpadel ktory doprowadza cie do orgazmu, to moze
    byc ciekawa informacja :)
    Jak dla mnie szpadel Fiskars ma podstawowa zalete - mam go juz 3 lata i
    ciagle jest ok, wczesniej poszlo kilka innych szpadli, niektore w ciagu
    godziny od kupienia. Taki supermarketowy badziew. A kupilem go po tym
    jak ktos mi sprezentowal siekiere Fiskars do rabania drewna do kominka.
    Wczesniej uzeralem sie ciagle z siekiera, ktora na przemian trzeba bylo
    ostrzyc lub naprawiac trzonek. Po tych zakupach zainwestowalismy w
    grabki Fiskarsa, grabki jak to grabki, dzialaja :)

    > Moim zdaniem Fiskars to więcej marketingu niż prawdy użytkowej, chyba że ja
    > sie nie znam.

    Zanim nie dostalem ich siekiery w ogole nie slyszalem o takiej marce,
    takze moje zakupy nie byly podyktowane marketingiem, a reszte kupilem po
    pozytywnych doswiadczeniach z ich sprzetem. I powiem ci, ze teraz jakbym
    mial kupowac jakies narzedzia do ogrodu to nawet bym nie spojrzal w
    kierunku innej firmy. Moze sa drodzy, ale co to za roznica, ani szpadla
    ani pily nie kupuje sie codziennie (znaczy kupuje sie jesli kupujesz
    hipermarketowe badziewie), wiec czy wydam na cos 100 czy 300zl to zadna
    roznica, a mam przynajmniej komfort pracy.