  • Data: 2009-01-12 19:05:05
    Temat: Re: piła łańcuchowa elektryczna
    Od: "robert" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak dla mnie szpadel Fiskars ma podstawowa zalete - mam go juz 3 lata i
    > ciagle jest ok, wczesniej poszlo kilka innych szpadli, niektore w ciagu
    > godziny od kupienia.

    mój szpadel fiskarsa poległ na gliniastej ziemi, jedno mocniejsze
    naciśnięcie nogą i zgiął się :-(, porównałem i zobaczyłem, że blacha jest
    cieńsza niż w starym 20 letnim szpadlu z drewnianą rączką

    > Zanim nie dostalem ich siekiery w ogole nie slyszalem o takiej marce,

    za to siekiera do rozłupywania, to po prostu miodzio :-), lekki i dobrze
    leżący w rękach trzonek i tak wyprofilowane ostrze, że rozłupywało pieniek
    pod własnym ciężarem :-), no i zero problemów z latającym ostrzem :-))

    --
    pozdrawiam
    robert