  • Data: 2009-01-14 10:22:28
    Temat: Re: piła łańcuchowa elektryczna
    Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    JarekM pisze:

    > Przyznam że wcześniej wiele dobrego słyszałem o produktach Fiskarsamy, moje
    > doświadczenie było inne, jesteś kolejną zadowloną osobą , więc większość
    > chyba ma rację, a ja zwyczajnie nie zajarzyłem że mam super sprzęt w rękach.
    > Widziałem w supermarkecie (Liroy) te narzędzia ale wybór był baaaardzo
    > skąpy.
    > Poszukam specjalistycznego sklepu.

    To i ja się podepnę do chwalących Fiskarsa. Zaczynałem od... nożyczek ;)
    Potem mała piłka ogrodowa do przycinania gałązek, duża siekiera - łupacz
    i mniejsza do szczapek, szpadle, widły, noże kuchenne i wreszcie...
    patelnia. Mogę potwierdzić, że to dobra firma. Wysoka jakość materiałów
    (rozwaliło mnie zdjęcie traktora stojącego na zgiętej rękojeści siekiery
    ;)) i legendarna wręcz ergonomia. Zgiąłem szpadel owszem, przy
    wykopywaniu korzeni rokrzaczonej wierzby, ale dwa następne szpadle z
    drewnianym trzonkiem pękły. Żałuję, że nie robią samochodów ;)

    Siekierą Fiskarsa drewno można łupać nawet trzonkiem ;)
    http://nazca.com.pl/pub/smoczysko/fis.jpg

    --
    richo