    From: "fajnefele" <f...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: pila lancuchowa elektryczna
    Date: Mon, 11 May 2009 15:34:34 +0000 (UTC)

    Kris <k...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Zbyszek" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Do popiłowania 36metrów drzewa rocznie polecasz mu markowy/drogi sprzęt. Za
    > te "kilka złotych" jak to piszesz róznicy on sobie kupi drzewa na dwa lata.
    > Żeby sie napic piwa nie kupuje sie browaru;))

    No właśnie zdaje sobie sprawę, że gdybym sie uparł to mogę kupić pocięte
    drewienko, pierwotnie nawet miałem taki plan, ale dostałem od sąsiada dwie
    sosenki pocięte w bale ok 1.5m (jedna się sama położyła, druga już sucha
    leciała na jego domek letniskowy i jej pomogliśmy) i chciałbym to pociąć,
    potem ktoś mi rzekł ze drewno opałowe jest tańsze nie pocięte, a że ze mnie
    świeży działkowiec-zapaleniec co chce wszystko sam :-) ... W tym tygodniu
    udam się na rekonesans po marketach bydowlanych (ofertę alledrogo już znam,
    muszę porównać) i może coś wybiorę.

    Ps: czy to prawda, że w piecach kominkowych nie wolno palić drewnem sosnowym?
    Co się stanie jak spalę go parę m3? Mam taki piecyk i komin z wkładem z
    kwasówki o śr. chyba 14cm..