eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.dompilarka spalinowa z biedronkiRe: pilarka spalinowa z biedronki
  • Date: Mon, 13 Sep 2010 21:13:33 +0200
    From: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>
    Reply-To: a...@a...spamowy.com.invalid
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.9) Gecko/20100825
    Thunderbird/3.1.3
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: pilarka spalinowa z biedronki
    References: <6...@h...googlegroups.com>
    <i6cg7u$fog$1@inews.gazeta.pl> <4c8b9346$1@news.home.net.pl>
    <v...@4...com>
    In-Reply-To: <v...@4...com>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    NNTP-Posting-Host: 127.0.0.1
    Message-ID: <4c8e788e$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1284405390 127.0.0.1 (13 Sep 2010 21:16:30 +0200)
    Organization: home.pl news server
    Lines: 28
    X-Authenticated-User: b...@d...pl
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.dom:123414
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-09-11 18:33, Przesmiewca pisze:
    > BQB<a...@a...spamowy.com.invalid> napisał(a):
    >
    >> I nie ma z reklamacjami
    >> problemu. To jest największa zaleta tego sklepu - bardzo dobre warunki
    >> gwarancyjne.
    >
    >
    > Niezle sie usmialem.To musi byc bardzo kiepsko z Biedronka,
    > skoro ustawowa rekojmia jest stawiana jako zaleta sieci.

    To podałem jako przykład i standard, mnie bardzo zaskoczyła inna sprawa
    - kupiłem radio samochodowe z Biedronki, używałem z pół roku, któregoś
    razu wszedłem do jakiegoś sklepu, panel od tego radia leżał w wózku. Gdy
    podjechałem do kasy i wyłożyłem towar, wyjechałem wózkiem za kasę i
    czekałem aż mnie skasuje ekspedientka. Jakiś gówniarz w tym czasie
    buchnął ten panel, nawet nie zdążyłem zareagować. Wkurzyłem się, bo niby
    po co komuś sam panel. Ale nic, jak wróciłem do domu, to wszedłem na
    stronę Biedronki, znalazłem numer do jakiegoś centrum, zadzwoniłem,
    myślałem, że może mają jakiś panel od jakiegoś radia z serwisu.
    Powiedziałem co i jak, podałem dane w której Biedronce kupiłem, dane z
    paragonu i konsultantka powiedziała, że się odezwie w ciągu 2 tygodni.
    Minął tydzień i dzwoni, z pytaniem, gdzie wysłać ten panel, podałem dane
    i spytałem ile to będzie kosztować. Odpowiedź mnie zamurowała - nic,
    nawet za przesyłkę nie musiałem zapłacić. No takiego podejścia na
    polskim rynku, to ze świecą szukać, dlatego uważam, że nigdzie indziej
    nie dostanę lepszych warunków gwarancyjnych i dlatego tam kupuję różne
    sprzęty, polecać również będę.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1