  • Date: Mon, 13 Sep 2010 21:13:33 +0200
    From: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: pilarka spalinowa z biedronki

    W dniu 2010-09-11 18:33, Przesmiewca pisze:

    > Niezle sie usmialem.To musi byc bardzo kiepsko z Biedronka,
    > skoro ustawowa rekojmia jest stawiana jako zaleta sieci.

    To podałem jako przykład i standard, mnie bardzo zaskoczyła inna sprawa
    - kupiłem radio samochodowe z Biedronki, używałem z pół roku, któregoś
    razu wszedłem do jakiegoś sklepu, panel od tego radia leżał w wózku. Gdy
    podjechałem do kasy i wyłożyłem towar, wyjechałem wózkiem za kasę i
    czekałem aż mnie skasuje ekspedientka. Jakiś gówniarz w tym czasie
    buchnął ten panel, nawet nie zdążyłem zareagować. Wkurzyłem się, bo niby
    po co komuś sam panel. Ale nic, jak wróciłem do domu, to wszedłem na
    stronę Biedronki, znalazłem numer do jakiegoś centrum, zadzwoniłem,
    myślałem, że może mają jakiś panel od jakiegoś radia z serwisu.
    Powiedziałem co i jak, podałem dane w której Biedronce kupiłem, dane z
    paragonu i konsultantka powiedziała, że się odezwie w ciągu 2 tygodni.
    Minął tydzień i dzwoni, z pytaniem, gdzie wysłać ten panel, podałem dane
    i spytałem ile to będzie kosztować. Odpowiedź mnie zamurowała - nic,
    nawet za przesyłkę nie musiałem zapłacić. No takiego podejścia na
    polskim rynku, to ze świecą szukać, dlatego uważam, że nigdzie indziej
    nie dostanę lepszych warunków gwarancyjnych i dlatego tam kupuję różne
    sprzęty, polecać również będę.