  • Data: 2011-01-19 12:08:25
    Temat: Re: pilarki lancuchowe elektryczne - halas
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Sty, 10:35, Skimir <p...@M...onet.pl> wrote:

    > Moc to nie wszystko. W przypadku pilarki spalinowej bardzo duże
    > znaczenie ma szybkość wchodzenia na obroty.

    Na szybkość wchodzenia na obroty elektrycznej nie narzekam.

    > Inna rzecz to jakość wykonania i materiały. Np. Husqvarna z przedziału
    > "domowego" jest zrobiona z plastiku a podobny mocowo model ale z linii
    > "profesjonalnej" jest wykonany ze stopów aluminium.

    Dobra, ale nie porównujmy elektrycznych pił "domowych" (są wogóle
    elektryczne profi?) z profesjonalnymi spalinówkami, bo to nieuczciwa
    konkurencja by była :)
    Powtórzę wcześniej podawany własny argument: mam "domowego"
    elektrycznego McCullocha, mój ojciec ma małego spalinowego Stihla, z
    serii popularnej, nie profi. Obie piły mają taką samą moc silnika i
    długość prowadnicy. Pracowałem jedną i drugą i szczerze mówiąc nie
    widzę specjalnej różnicy w jakości pracy, natomiast różnica w
    prostocie obsługi i czasie przygotowania do pracy jest ogromna. Na
    korzyść elektrycznej oczywiście.

    J.

    J.