  • Data: 2011-04-06 09:38:03
    Temat: Re: płyty g-k ile warstw
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Kris" <k...@w...pl> wrote:

    > Własnie że juz jeden wybudowałem drugi od podstaw wyremontowałem. I dlatego z
    > jednej strony dziwą mnie posty ludzi którzy pisza że 400-500tys to na budowe
    > za mało z drugiej strony przestaje mnie to dziwić jak czytam posty typu: dwie
    > warstwy czwerwonych płyt, dodatkowy wieniec na fundamncie, jakies super
    > wypasione izolacje, drenaz tam gdzie warunki gruntowe sa takie ze jest
    > zbyteczny itp
    > Albo jakies chore ceny robocizny które tu nieraz na grupie padają

    Wybudowałeś dom i płaciłeś murarzom i tynkarzom w sumie 40zł (lub mniej jak
    napisałeś) za metr kwadratowy muru, otynkowany z dwóch stron? Gratuluję. Daj mi
    namiary na tych ludzi, a zapewnię im robotę do końca 2012 roku. Mój wujek
    zatrudnia (legalnie) Ukraińców i oni są drożsi.
    Ja płaciłem 30zł murarzowi i po 20zł za każdą stronę ściany tynkarzowi. W sumie
    70zł za 1 m2 ściany. Gdybym robił gładzie (nie robiłem) to musiałbym dołożyć po
    15-20zł na stronę, czyli w sumie co najmniej 100zł (50zł za jedną stronę muru).
    Tej samej grubości ścianę (2x12,5mm + 75mm +2x12,5mm) regipsiarze w mojej
    okolicy robią za 40zł (wychodzi 20zł za jedną stronę ściany).

    --
    Bartek