  • Data: 2011-04-06 10:07:15
    Temat: Re: płyty g-k ile warstw
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:inhc9r$obs$1@news.onet.pl...
    > Wybudowałeś dom i płaciłeś murarzom i tynkarzom w sumie 40zł (lub mniej
    > jak napisałeś) za metr kwadratowy muru, otynkowany z dwóch stron?
    > Gratuluję. Daj mi namiary na tych ludzi, a zapewnię im robotę do końca
    > 2012 roku. Mój wujek zatrudnia (legalnie) Ukraińców i oni są drożsi.
    > Ja płaciłem 30zł murarzowi i po 20zł za każdą stronę ściany tynkarzowi. W
    > sumie 70zł za 1 m2 ściany. Gdybym robił gładzie (nie robiłem) to musiałbym
    > dołożyć po 15-20zł na stronę, czyli w sumie co najmniej 100zł (50zł za
    > jedną stronę muru).
> [...]

    Nigdy nikomu nie płaciłem od tza "metra" to bez senu. Płace za konkretną
    robote.
    U mnie firma wzieła 20tys za wybudowanie domu + więzba dachowa. W tym
    ścianki działowe, taras betonowy dwa kominy. Za pokrycie dachowe płaciłem
    chyba 6tys w tym montaz łat kontrłat, foli dachówki, okien dachowych 6szt,
    rynien, obróbki blacharskie.
    I nie byli to Heńkowie i spółka tylko normalna firma budowlana+ firma
    dekarska. Nic mnie nie obchodziło oprócz dostarczenia materiałów na teren
    budowy(dekarze nawet sami sobie dowozili ze wskazanej przezemnie hurtowni).
    Budopwlańcy nawet swoją koparkę mieli do wykopów i zasypywania.
    Oczywiście polecałem ich dalej i kilka domów juz w podobnej cenie zrobili
    moim znajomym.
    A rozliczanie od metra to proszenie sie o kłopoty

    Krzysiek