  • Data: 2011-12-19 14:10:50
    Temat: Re: po co się buduje bloki
    Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Użytkownik "Jackare" napisał w wiadomości grup

    >Oczywiście nikogo nie przekonuję ani ni namawiam. Piszę o sobie i jest mi
    >tak dobrze co stanowi odpowiedź na zadane w tytule wątku pytanie "po co
    >buduje się bloki". Ano po to żeby zaspokoić potrzeby ludzi którzy chcą
    >mieszkać w bloku. Jedni chcą tego z wyboru, inni z braku możliwości
    >dokonania innego wyboru a jeszcze inni dlatego że osiągnęli wiek w którym
    >mieszkanie w domu jest kłopotliwe a mieskzanie w bloku komfortowe z ich
    >punktu widzenia.

    W takich małych wspólnotach to masz rację. też mam mieszkanie w bloku 12
    rodzinnym i praktycznie każdy z lokatorów ma tam wpływ na wszystko tak jak
    piszesz. Sami decydujemy o remontach sprzątaniach itp. Gorzej jest jednak w
    typowych dużych blokowiskach a mieszkania spółdzielcze to już w ogóle jakiś
    koszmar z moich obserwacji wynika.
    Ale na dzień dzisiejszy i tak nie chcę tam wrócić ze swojego domu.
    A co będzie później to się zobaczy. Np moja mama mieszka w w dosyć dużym
    domu sama + ma lokatorów na piętrze. I sama niestety nie daje rady ogarnąć
    wszelkich problemów/codziennych obowiązków związanych z posiadaniem domu.
    Dla niej teraz lepszą opcją byłoby mieszkanko w bloku.

    Tak więc każdemu wg potrzeb.
    Za swoje mieszkanie w bloku płace ok 130 zł miesięcznie(w tym fundusz
    remontowy) + media więc opłaty symboliczne powiedziałbym,
    Ale znam przypadki gdzie ludziska płaca za podobne mieszkania w
    spółdzielniach i 800 ł wiec sporo drożej jak utrzymanie domu.

    -- Pozdrawiam

    Kris