  • Data: 2011-12-19 15:05:59
    Temat: Re: po co się buduje bloki
    Od: Robert G <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kris napisał:

    > W takich małych wspólnotach to masz rację. też mam mieszkanie w bloku 12
    > rodzinnym i praktycznie każdy z lokatorów ma tam wpływ na wszystko tak
    > jak piszesz.

    O ile nie trafisz na sąsiadów 'durniów', którzy zawsze muszą coś
    wykombinować, żeby tylko było 'po ich myśli', bez względu na zdanie reszty.

    A co do bloku...
    Ja właśnie mieszkałem na 4 - ostatnim piętrze typowego gierkowca i
    płaciłem za 49 metrowe mieszkanie - z balkonem !!! :-) - koło tysiąca
    złociszy miesięcznie z mediami.

    pozdr
    Robert G.