  • Data: 2015-07-28 14:53:19
    Temat: Re: po ok. 4 latach rozebrałem reku Brink Renovent
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Chłopcy, ale przyznajcie się skąd bierzecie te procenty? Jeden lubi wino a
    > drugi mocną wódkę?

    Z głowy. 20-25% miał sprzedawca/instalator na rekuperatorach Bartosz w
    czasach gdy się zajmowałem wentylacją.

    Minimalną marżę producenta _oszacowałem_ na podstawie tego co wspomniałem
    czyli kosztów marketingu, czy projektowania które musza być pokryte z
    względnie niewielkiej produkcji.

    Pozdrawiam
    Ergie