  • Data: 2015-07-28 15:41:26
    Temat: Re: po ok. 4 latach rozebrałem reku Brink Renovent
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:30c271e0-6aea-4532-a608-3527b6463b8a@go
    oglegroups.com...

    > To nie jest niewielka liczba urzadzen :-)

    To liczba pomp dla "Kowalskiego" budującego dom czy w ogóle? Zakładam że to
    drugie (czyli również przemysł, biura i bloki) bo przy 80 tys. nowych domów
    rocznie to by znaczyło że co czwarty ma PC, a nijak to się ma do tego co
    widzę :-)

    Niech będzie nawet te 20 tys. Niech każdy powie 5 osobom to daje 100 tys.
    rocznie którzy usłyszą o PC. A jaki to promil społeczeństwa? Nie ma siły
    reszta musi trafić na reklamę.

    Pozdrawiam
    Ergie