  • Data: 2015-07-28 17:04:49
    Temat: Re: po ok. 4 latach rozebrałem reku Brink Renovent
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 28 lipca 2015 13:29:54 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > Do tego jeszcze reklama - póki co rekuperator to produkt niszowy - owszem w
    > nowych domach powszechny, ale ale ile nowych domów powstaje rocznie? 1%?

    Tu mam trochę inne doświadczenia- u nas w nowobudowanych domach jakaś znikoma liczba
    to domy z went mech. Oczywiście to tylko moje obserwacje i nie rőbmy z tego pewnika,
    ale też gadałem na ten temat z człowiekiem ktory tu największą lokalną hurtownię
    budowlaną prowadzi i twierdzi że o went mech mało kto pyta, tak samo zeesztą jak o
    styro grubsze jak 12cm. A u gościa zaopatruje się większość lokalnych firm/inwestorow
    i gdyby był popyt to pewnie zaraz miałby to na półkach. Teraz poki co ma katalogi i
    oferty producentow.
    Fakt że w Jula jest w ofercie kilka PC ale raczej modele do cwu.

    > Do tych ludzi trzeba dotrzeć - stąd nic dziwnego że jak się pojedzie na
    > lokalne targi budownictwa to najwięcej jest właśnie rekuperatorów i pomp
    > ciepła. Ale ciągle to są względnie małe rynki więc koszt reklamy musi być
    > pokryty z niewielkiej liczby sprzedanych urządzeń.

    Bo to ciagle jeszcze produkty niszowe