  • Data: 2015-07-29 21:12:14
    Temat: Re: po ok. 4 latach rozebrałem reku Brink Renovent
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 29 lipca 2015 12:50:46 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > Przeczytałeś o czym pisałem?

    > Wszystkie wyniki mieszczą się na jednej stronie :-)
    > Teraz jest lepiej bo jest _jeden_ sprzedawca który ma to co jest potrzebne
    > do kuchni i łazienek:
    >
    > http://allegro.pl/termoflex-sonoduct-rura-izolowana-
    fi152-10m-atest-i5213034929.html

    Ale cos sie uparl na konkretna "marke" rury ? :-)

    Oprocz sonoduct masz jeszcze takie wynalazki jak SONO:

    http://allegro.pl/kanal-przewod-rura-izolowany-sono-
    25-102-mm-10-mb-i5357411903.html

    SONODEC:

    http://allegro.pl/przewod-sonodec-classic-102-10mb-d
    ec-rura-spiro-i5556716199.html

    SONOLIGHT:

    http://allegro.pl/przewod-izolowany-spiro-ad-l-sonol
    ight-dn-125-10m-i5039875238.html

    We wszystkich mozliwych srednicach :)
    Wszystkie (nie jestem pewien tego ostatniego) maja dodatkowa warstwe folii
    miedzy glownym kanalem alu, a welna mineralna.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.