  • Data: 2013-08-05 16:23:54
    Temat: Re: pobór energii przez WM
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:d5f733fb-daeb-41a8-b655-75bd1eb70402@go
    oglegroups.com...

    > Pisał gość wyżej że mierzył i wyszło ok 15zl miesięcznie
    > To mniej więcej 10% kosztu zuzywanej w domu energii.

    Procenty procentom nierówne.
    U mnie to będzie jakieś 10zł miesięcznie, ale będzie to zdecydowanie więcej
    niż 10% Czyli nominalnie mniej a procentowo więcej - i dlatego nie ma sensu
    podawanie takich rzeczy w procentach czyjegoś zużycia.

    > Pod warunkiem że WM działa a w tym watku juz dwie osoby zdeklarowały że u
    > nich latem nie włączają+ Kaszpir tez niedawno pisał że nie włącza

    A czy te osoby maja klimę, bo wydaje mi się, że nie :-)

    Pozdrawiam
    Ergie