  • Data: 2009-12-19 21:15:28
    Temat: Re: pochłaniacz wilgoci czas działania
    Od: "Krzysztof" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Masz kogos znajomego w Wielkiej Brytani, kto moglby Ci kupic i wyslac paczke
    kurierem?
    Ja zakupilem 4 dni temu dwa osuszacze firmy Amcor, 110 funtow/sztuke.
    Odciagaja do 9 litrow wody na dobe( nie ogrzewany strych ok.15 stC,
    wilgotnosc wzgledna 90 %,po dwoch dniach 55% . Ewentualnie poszukaj sprzetu
    firmy Ebac, wieksza wydajnosc ale i cena wyzsza.(ok 200 funtow-wydajnosc do
    20 litrow na dobe)
    Ebaci sa male i ładne, amcor to metalowa skrzynka.
    Do obejrzenia na
    http://www.screwfix.com/search.do?_dyncharset=UTF-8&
    fh_search=air+conditioning&action=compare&fh_secondi
    d=41553&fh_secondid=97212&fh_secondid=10204&_loopbac
    k=1,
    oraz http://www.ebac.com/