  • Data: 2009-01-30 20:16:11
    Temat: Re: podloga na gruncie
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    II Artur II wrote:
    > Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To na chudziaku nie wolno stawiac scian dzialowych? Ja tak mam i teraz
    > zaczalem sie martwic.

    zależy co masz pod spodem, żależy jak masz zrobiony ten chudziak i zalęzy
    jakie masz te ściany działowe.

    Ja mam pod spodem zagęszczony warstawmi tłuczeń potem piasek zagęszczony a
    na to zbrojony cienką siatką beton (jako tzw chudziak).

    nic nie siada.

    jednak jak zrobis zchudziaka kalsycznego na nieubitym gruncie to może ci
    chudziak pękać pod sciankami.