  • Data: 2009-01-30 21:41:13
    Temat: Re: podloga na gruncie
    Od: "II Artur II" <s...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:glvn6a$pvl$1@news.onet.pl...

    > zależy co masz pod spodem, żależy jak masz zrobiony ten chudziak i zalęzy
    > jakie masz te ściany działowe.
    >
    > Ja mam pod spodem zagęszczony warstawmi tłuczeń potem piasek zagęszczony a
    > na to zbrojony cienką siatką beton (jako tzw chudziak).
    >
    > nic nie siada.
    >
    > jednak jak zrobis zchudziaka kalsycznego na nieubitym gruncie to może ci
    > chudziak pękać pod sciankami.

    Mialem piasek zageszczany warstwami, sam to robilem wiec zageszczalem tak
    mocno ze az jedna sciana fundamentowa mi pekla bo blisko brzegu katowalem
    stopa ten piach. Ubijalem stopa i zageszczarka 120 kg warstwami. Chudziaka
    nie mam zbrojonego ale jest go okolo 15 cm. Beton z betoniarni B25 - tak
    mialem w projekcie. Scianki dzialowe z bloczka betonu komorkowego 12 cm. Na
    gorze nie murowane do Terivy tylko jakies 3 cm zostalo luzu i to uzupelnione
    pianka. Narazie jest ok.

    --
    pozdrawiam
    Artur Wojtkowski / II Artur II