  • Data: 2010-07-09 08:04:50
    Temat: Re: podłoga na jętkach.
    Od: Rafał <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 09.07.2010 09:27, SoloHan wrote:
    > Witam,
    > mam krokwie rozstawione mniej więcej co 1 m. Do każdej krokwii
    > przykręcone są po obu stronach jętki.
    > Czy bezpośrednio do tych jętek mogę przymocować 2 cm płyte OSB na całej
    > powierzchni (10x10 m), czy to się robi jakoś inaczej?
    > Pomieszczenie jakie chcę uzyskać dzięki temu będzie typowo gospodarcze
    > (suszenie prania, magazynek na pudła i inne szpeje)

    Napisz coś więcej o tym jak wykonana jest więźba. Same jętki nie są
    przeznaczone do przenoszenia takich obciążeń o jakich myślisz.
    Jaki masz przekrój tych jętek?
    Daj jakieś zdjęcie, a najlepiej pogadaj z dekarzem na miejscu.
    Możliwe też, że połączenie jętki do krokwi nie wytrzyma.
    Kolejnym problemem może być zbyt duży rozstaw tych jętek, płyta 20mm
    będzie się znacząco uginać, tutaj jakieś legary by pomogły, ale tracisz
    na wysokości.