    From: Kadar <o...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: podlogowe elektryczne
    Date: Thu, 4 Nov 2010 05:49:34 -0700 (PDT)

    > Po jakim czasie sie zrobilo? pytam z ciekawosci, bo caly dom grzeje

    Pierwszego dnia kiedy zaprosil gosci, chyba nawet jeszcze nie
    mieszkal, tylko zrobil impreze. Poniewaz to mata wic nie wiem czy to
    dziala na tej samej zasadzie co kable. W kazdym razie odpuscil sobie i
    calkowicie odlaczyl to pole. Ta mata tez ma dawac efekt cieplej
    podlogi wiec dla niego nie ma to takiego zasadniczego znaczenia.

    > Tylko ze nie trzeba zrywac wszystkich plytek, trzeba sie tylko dostac do
    > miejsca gdzie jest zwarcie/przerwa. Serwis firmy ktora produkuje kable

    Mysle, ze jemy do glowy nawet nie przyszlo bawioc sie w takie rzeczy.
    Po prostu zostawil to.

    > Z tego tez powodu dobrze jest, przynajmniej zasilac oddzielnie kazda
    > mate, wlasnie po to aby w razie W odlaczyc tylko jedna mate/pole.

    Tak ma byc.

    Ogrzewasz mieszkanie (dom) elektrycznie i nie chwalisz sie wynkami na
    grupie?
    Napisz cos wiecej.

    Pozdrawiam
    KADAR