  • Data: 2010-09-12 19:33:20
    Temat: Re: podlogowka i c.w.u. tanie materiały
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i6itr2$50k$1@node2.news.atman.pl...

    > Dokładnie. Chciałem swego czasu wziąć na allegro wełnę. Cena dobra, tylko
    > trzeba wziąć całego TIR-a.

    I jak to kiedys Kris opisywal, ze szedl do hurtowni z lista cen z allegro i
    sprzedawali mu w tych samych cenach nie wiedzac, ze tej ceny i tak w necie
    przy normalnych ilosciach czesto sie nie uzyska. No ale jak ktos jelen to go
    w poroze.
    Jakis czas temu finalizowalem dosc drogie urzadzenie. Cena na allegro nizsza
    niz mozna sobie wyobrazic patrzac na cenniki obowiazujace w Polsce. Jak sie
    okazuje na allegro to sprzet sciagany z niemiec na ktory nie mozna uzyskac
    trzyletniej gwarancji co do gwarancji w ogole nie jestem pewien bo sprzet o
    tych numerach nie wystepuje w polskiej sieci sprzedazy. Ktos kto chce
    oszczedzic 200zl moze za dwa lata albo i wczesniej zalowac decyzji bo
    naprawy tej klasy sprzetu bywaja dosc drogie, ale nie jeden sie nabierze.

    Pozdro.. TK