eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniepodlogowka po calosci + ekogroszek /// ocieplenie murlatyRe: podlogowka po calosci + ekogroszek /// ocieplenie murlaty
  • Data: 2012-12-18 10:59:15
    Temat: Re: podlogowka po calosci + ekogroszek /// ocieplenie murlaty
    Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    >- czy ktos z Was ma moze podlogowke w calym domu w polaczeniu z kotlem na
    >ekogroszek? Moze ktos z wlasnego doswiadczenia napisac jak to sie sprawuje?
    >Chce przekonac >do tego rozwiazania jedna niewiaste :) U mnie byloby to
    >dla domku 130m2, poddasze uzytkowe.

    Ja mam :)
    Około 100m2 podłogówki + piec na ekogroszek z podajnikiem.

    A od tego sezonu grzewczego doszły jeszcze 4 grzejniki , wiec mam obecnie
    system mieszany :)

    >Baaaardzo chetnie zobaczylbym na zywo taka instalacje w okresie grzewczym
    >(najlepiej w poludniowej PL) Ktos chetny?

    A na co tu patrzeć ?
    Piec to normalne źródło ciepła. Montuje się zawór czterodrogowy i problemu
    nie ma ..

    >- wiem ze bylo mnostwo watkow o ociepleniu murlaty - szukam po archiwum,
    >ale za dużo tego. Podrzuccie linke do rzetelnego watku w tym temacie.
    >Generalnie chodzi mi o to >gdzie i jak polaczyc welne ze skosow ze styro na
    >scianie.

    Ma być połączenie ciągłe , tak aby ocieplenie ścian domu było połączone z
    ociepleniem dachu. Jak to rozwiążesz to Twoja sprawa :)