  • Data: 2009-11-11 19:58:46
    Temat: Re: podłogówka - szitex jednym słowem
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    news:hdf235$mmn$1@news.interia.pl...

    > Zbrojenie?

    Aptekarz :)

    Siatka 4,20zł/szt 2m2. Z zakładem jakieś 60zł.

    > A po kiego to aluminium?
    Daje się taką folię.
    Folia poprawia skuteczność podłogówki. Odbija promieniowanie ceplne.
    Fola ma często naniesiony raster ułatwiający układanie rur podłogówki

    > 20mb powiadasz? :-)) I jedna petla? :-))

    Przyznam że dałem ciała. Robię dwie rzeczy naraz stąd pomyłka. Bez
    jakiejkolwiek kontroli dorzeczności tego co wyszło przeklepałem wynik
    Oczywiście zupełnie zmienia postać rzeczy bo to około 200mb

    > mieszacz termostatyczny do podlogowki? A co to jest? Bez pompy jak woda
    > bedzie krazyc po zamknieciu petli? Moze nie mieszacz a RTL?
    Jest taki patent polecany przez kilku producentów termostatycznych mieszaczy
    że w małych powierzchniach obejdzie się bez dodatkowej pompy. Nawet
    wystarczy zwykły zawór termostatyczny z kapilarą aby skuteczno to
    zadziałało. Gdybym sam nie widział w Austrii że tak robią n amałej
    powierzchni to sam bym nie wyprubował. Działa bardzo dobrze. Czynnik krąży
    wtedy gdy włączony jest kocioł. Jego pompa w wystarczającym stopniu na to
    wystarczy.

    > Diamonda to ja bym jednak nie montowal.
    Nie słyszałem jeszcze aby komuś pękła rura podłogówki bez winy instalatora
    albo wylewkarzy.

    Marek