  • Data: 2009-11-11 20:19:34
    Temat: Re: podłogówka - szitex jednym słowem
    Od: "marko1a" <m...@l...de> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:hdf4ir$1lgp$1@newsread2.aster.pl...

    > No popatrz, a debile projektanci pakują jakies debilne parapety by tego
    > uniknąc, a przeciez u ciebie nic się nie dzieje. No co za kadra jest w tej
    > Polsce.

    Po pierwsze napisałem że u mnie temp grzejników jest stosunkowo mała bo
    panele są przewymiarowane i dzieki temu objaw póki co nie występuje od 3
    lat. Skoro nei występuje to po co mi szpecacy parapet?
    Po drugie nie napisałem że umieszczanie parapetu nad grzejnikiem jest
    debilne.
    Mylisz się jednak że parapet służy do zabezpieczenia ściany przed kurzem i
    po to się go umieszcza.
    Parapet wiesza się po to aby skierować powietrze w stronę pomieszczenia
    poprawiając przez to jego skuteczność a to że chroni ścianę przed kurzem
    jest efektem ubocznym i drugoplanowym.
    Po trzecie popatrz sobie na foldery reklamowe i pooglądaj różne współczesne
    projekty. Zauważysz że często na ścianie nie ma parapetu nad grzejnikiem.
    Nie te temperatury. Więc godząc się z jego mniejszą skutecznością można z
    niego zrezygnować.

    Marek